girlylicious my ass

jag HATAR lustgården. "vad tycker och tänker svenska tjejer om sex - EGENTLIGEN?" precis som att vi inte vet det själva! eller att vi ljuger om det kollektivt. eller att vi behöver någon som berättar det för oss! gosh, och det ska vara ett program för, av och med tjejer.

jag satt med kladdo för bara en timme sedan och pratade musdregel, dåliga juck och skrattade åt oss själva. vi utvecklas, vi gör våra misstag - och vi lär av dom! fan, usch.. BAH! jag gillar inte ramar, normer och "vanligt" - fast man själv sitter i dom självklart. men jag klarar inte av programmet, ger det inte ens en chans - för jag vet redan vad jag tycker om sex EGENTLIGEN. och jag gillart!

Kommentarer
Postat av: Madeleicious

rykte?

2007-03-15 @ 10:57:58
Postat av: Elin

word. känns det som :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback