fingers crossed

fin helg minsann. årets första timmysglass, skrapat lotter, kalajsat på nöjesmassakern, ölat med viktor och rikard, cruisat nya mercan (FIN!), turbofikat med mads och sneglat på chippens tösabit.. vore inge trist att få vara fotbollsfru i italien! hockey också ja, men det var väl ingen höjdare kanske.. roligaste då var tveklöst onämnd i wolfpack som gav linköpings råhetsiga (samt något överviktiga) klackledare svar på tal:

överhetsig klackledare: "per ledin är en flicka!"
onämnd wolfpackare: "det är bara du som har tuttar här!"
följt av härligt spontanskratt och total tystnad från andra sidan stå.
(jag och mannen var på tv!)

nu är jag trött. MASSA. vill bada bubbelbad och dricka bubbelvatten meeer. jag gillar karlstad! fast det blir en fin vecka här.. skolan kl 8 imorse var ingen hit iofs, och inte heller mitt saldo på kontot. skulle behöva lite bonus på kortet.. men solen skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback