who's your daddy?!

fan vad jag är bra!
det var 11% som fick VG på tentan.. och jag var en av dom! en av hela 13 stycken som pillrade ihop mer än 37 poäng av 50.

fast gissa vem som var ännu bättre än så?!
och nu gör jag något jävligt osvenskt, men vafan - första gången det händer!
då måste man skryta!

jag var bäst av ALLA på tentan. vi var över 110 personer som skrev den..
jag fick 43 poäng! den närmast efter mig hade 40.. eller det kanske var två stycken..

nu verkar det ju inte helt otroligt att jag ska ha kunnat klara makro-tentan också..

Kommentarer
Postat av: Mary

Fyfaaaaaan vad du är grym!!!!

Postat av: mamming

gud va duktig du är...älskar dig.

2007-06-04 @ 21:09:38
Postat av: Madelene

ja vad ska jag säga. Du är ju helt otrolig!!!
Bra jobbat!!!!! (ps. hur kunde du välja en sån ointelligent sambo?? ds.)

2007-06-05 @ 12:34:58
Postat av: malls

FAN vad du är bra Beccus!

2007-06-05 @ 21:09:50
URL: http://www.pulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback