JIIIHOO

kan verkligen inte skriva om helgen.. så jävla fint allting! alla folks, alla fina presenter och alla jävla tokigheter.. rippar kladdos inlägg rakt av från hennes blogg.


"Vilken underbart roliga helg jag har haft. Tack alla.
fredagen iörebro var kanon. Tack rebecca och Mattias. Det där behövdes.
Mycker folk, helium, alkohol och glasstårta.
Och jag kan stoltsera med att jag vann tipspromenadem. yeah. kan kanske bero på
att  jag har känt rebecca längst av alla. (men är ändå jävligt stolt)
Det snuskiga priset (vilket bestod av en jukka(?) palm, belv dock kvar i örebro..

Rickard var full och kom inte in på krogen, mattias gjorde en vurpa och blev utskastad.
jag styrde till sängen TIDIGT och de andra höll igång till 5.
Någon sket utanför dörren och de flesta hade huvuddunk dagen efter..
Och ingn fest utan att dte ser ut som fan dagen efter, och det gjorde det!
Låg människor överallt ( närmare bestämt 11 stycken). Köksgolvet, vardagsrummet och sovrummet.
Tavlor hade gått i golvet och dyr alkohol haltig vätska låg lite här och var.

Mattias var horny. Förvånad? någon??
Tur att rebecca finns.
"Ta av dig kläna kvinna annars får du tyg i fettan"

kl 11 på lördagen så var vi ute och letade käk ( notera tiden). 11 pizzor vid parken. 25 jävla spänn för en liten cola."





skulle inte ha kunna sagt det bättre själv!! och som bilden ovan visar var det hungriga hjältar som letad reda på pizza dagen efter.. alla sov hos oss på 48 kvm, plus herren som tar kortet!!

mer bilder och hyllningar kommer sen!
vill bara tacka igen för all sprit och braiga presenter! fick nog finaste blommorna ever av lollo (tur att vaserna kommer till användning för mattias är kanske inte blomköparen nummer ett) och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback