grattis mig!

trött, men glad.
dötrist att börja jobba nu, för nu blir inte sommaren bättre än vad den har varit..
haha.
optimisten är jag!
klart den kan bli det, men det känns verkligen inte så..
alltså har jag haft det hur fint som helst.

hultsfred var husvagnssemester. bilder kommer! vi lyssnade på mycket skojjig musik (här var det hi, här var det hå - här var det glada älgar!), vi träffade hur mycket bra folk som helst (hej kompispar, hej!) och hade fina grannar (som hade bubbelpool, internet, micro och allt annat man kan tänka sig)..

det var en hel del alkohol, men också en hel del mys. en kväll smet vi in i husvagnen redan runt klockan tolv och tände till och med ljus. skapligt överhurtiga, men det är definitivt så att finaste mannen i världen råkar vara han som står i min dusch.. eller våran dusch even.

mycket roliga citat blev det ("är din tjej singel?") och vi kom på att det är jävligt kul med en rätsnäv gnu..
ung vänster baklänges.. HAHA.

det blev inga likadana velouroveraller, men ändock lika schalar köpte vi.
och nu har jag fått bubbelvatten-maskin i present (inslaget!!) och vi har ätit massa god mat.

men åter igen.. jag är trött och slut. till viss del på grund av folk som inte klarar av att hantera vissa saker.. saker som ändock det inte går att klara av om man faktiskt inte accepterar sin situation.

men nu ska jag sluta turboblogga och surpla på mitt hemmagjorde bubbelvatten med rhubarb-smak..

-

och mest av allt!! tack alla för tankarna på mig när jag faktiskt har en liten födelsedag idag..
mari påminde mig om det imorse, kärleken pussade på mig innan jobbet, mallsis från aypa-paradiset, ersana från öl-paradiset, fanny från la hufvudstad och så från karlstad.. tack för fina mail (susie!) och för paket. tack tack tack! om inte folk tänkte på en idag skulle det ju inte ens vara värt.. 21 liksom.. kul. ännu längre från tonåren..

optimist

Kommentarer
Postat av: mamming

där fick man sig en känga,,,älskar dig i alla fall.

2007-06-19 @ 16:09:14
Postat av: Anonym

men jag då??! jag gratta ju dig också :( hahah vi ses snart bästa!

2007-06-19 @ 18:43:15
Postat av: Robban

Grattis från moi!

2007-06-19 @ 19:39:39
Postat av: Rikard

va ska man mä en blogg till? har aldrig kollat på en blogg i hela mitt liv (förutom follen) för ja tänkte att alla skriver va de har ätit o va de har för skit konstistens.. " beccs skriver nog lite vettiga saker" meeen nej. sorry kompis men ja försåtr verkligen vitsen mä dä här.. bara du förstår d så äre bra!! hörs i vecka!! =) love ya

2007-07-02 @ 13:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback