gårdagens konversation

en av mina killar på kontoret satte sig vid skrivbordet bredvid mig för att tejpa under musen till datorn som används av trafikledaren. det var för dagen en lite oteknisk gubbe som inte skulle fatta varför musen inte funkade. samtidigt sitter jag och stör mig på min mus som inte alls fungerar så bra..

killen: "haha.. din mus fungerar verkligen bra"
jag: "mm, min mus är verkligen den bästa man kan hitta.."
killen: "jag vet, jag har ju varit där jag också.."

därefter följer ett litet halvkollektivt grabbgarv från killarna som sitter på andra sidan den halva glasväggen.
mer pinsamt, fast ändock roligt, kan det nog inte bli andra dagen på nya jobbet.


-
men jag borde sova efter bollibompa nuförtiden. ändå kom vi precis hem..
det blir att bädda om mig snarast!
först lite pussigull och sen ställa klockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback