bruttefnabbelli

midsommar. vilket jävla smäck-jippo.. jag orkar verkligen inte styyyra eller åååka eller äventyra.. allt jag vill ha är en myyysig grill med fina människor! gärna lite tv-spel och rosé. sedan vill jag få i ordning mer i lägenheten och bara trosa runt. faaaanny! maaaariaaaana! ni kan verkligen bli :]

andra dagen på jobbet har gått bra också. igår gjorde jag inte mycket nytta.. allt var kaos för alla och man kände sig mest ivägen.. men idag har jag fått lite kläm på det viktigaste. har even haft hand om lite kunder!

räkna inte med någon social aktivitet från mig heller folks.. tyvärr!
jag saknar och jag längtar, men jag orkar inte..
idag åkte jag hemifrån halv åtta och kom hem kvart över sju. det är halva dygnet det.. så nu ska jag duscha, och skratta med homer sedan! absolut inget mer.. för jag har faktiskt ordnat matlåda, diskat och städat undan liiite. resten får vääänta..

Kommentarer
Postat av: fanny

hello!Så det blir midsommar med mig...?!trevligt, tänkte att du skulle få marianas msn. den är: [email protected]
kram kram

2007-06-20 @ 15:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback