a word from charlestown

har egentligen inget att förmedla. jag njuter av att vara ledig, och i karlstad.
grillar, badar och sitter på uteserveringar.
ändå är det en liten kvist som skaver.. jag vet inte riktigt vad det är, men det skulle kunna vara det faktum att karlstad inte längre är hemma. det känns verkligen att jag är här på besök. det är lite läskigt, men bra i och för sig.. för det betyder ju att örebro blivit hur mycket hemma som helst.

det örebro saknar som karlstad har (förutom vatten) är dock folks som man gärna hade sett mer av!
självfallet..
men nu ska jag mysa ner mig i en ranglig plaststol på balkongen och läsa. det känns precis som att jag är utomlands!

Kommentarer
Postat av: malls

men det är du inte!! (utomlands alltså) Men det är jag i morgon! mohahahahahha!!
Ringer dig i kväll snyggaste.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback