jag blir så förbannad!

nackskott säger jag bara;

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=668071

helt jävla otroligt. det finns verkligen folk till ALLT. nog för att variation är bra, men jävlar vad jag skulle vilja att alla vore lika på denna punkt! BARN skall vara barn! barn ska vara orörda. och definitivt inte våldtagna. det finns liksom en "överhängande risk" för att det inte går så bra annars..

läste detta på jobbet och blev verkligen så arg att jag kokade. tur att han fick maxstraff, men hur i helvete kan det vara så lågt som 14 år? han är ute efter lite mindre än 10 år. han blir fri. ska  500 000 göra hans lilla 8-åring fri?


Kommentarer
Postat av: Mary

Finns så sjukt mycket jävla äckel där ute.
Jag mår fan illa på rikitgt.
Nackskott was the word...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback