han tog av sig sin kavaj

"en kväll i juni" snurrar verkligen på repeat här hemma, i alla dess versioner. ibland avbryter jag med lite hassan och mikael persbrandts sommarprat (en decimeter stålrör, rakt upp i pruppen). har satt upp väggdekorationer i köket och det blev asbra. har jobbat (studsade inte upp som någon möbelfjäder imorse dock!) massa massa. rätt lungt iofs.. men fan, en del gubbar är rätt roliga. som han med en överläpp! eller gubbar och gubbar, de är väl i mattias ålder :]

image99

och nyss fick jag den här bilden av mari. ni får ursäkta allt psykiskt lidande som den kan orsaka (använder i alla fall tandtråd!!) men jag måste bara kommentera något roligt.. efter att ha retat wickid för hans ufo-öron så får jag nu plötsligt se att mina är jävligt roliga dom också. ser ut som ett Superman S typ!

Kommentarer
Postat av: mamming

du har ju världens sötaste öron....det har jag alltid tyckt..älskar dig!!!!!!!1

2007-07-30 @ 22:20:19
Postat av: Jens-y

Hej! Varför får inte jag käka småsten när Åtvidaberg? =) Den är så torr att man mest mår illa. De andra är roliga, men den här är bara äcklig.

2007-08-05 @ 13:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback