8 bits

haha! värdaste bloggkommentaren ever:

"va ska man mä en blogg till? har aldrig kollat på en blogg i hela mitt liv (förutom follen) för ja tänkte att alla skriver va de har ätit o va de har för skit konstistens.. " beccs skriver nog lite vettiga saker" meeen nej. sorry kompis men ja försåtr verkligen vitsen mä dä här.. bara du förstår d så äre bra!! hörs i vecka!! =) love ya"

by the kärleksman rikard. du är förlåten! jag vet att det bara är dravel.. herregud. det är ju min dagbok!
jisses. men jag tar det som en komplimang att du trodde att jag skulle skriva bra saker.. nu undrar jag bara vad du va på för kalajs igår och fylleringde ifrån?!

och självklart mossan! guld att krama på dig och systrarna.. ska rota reda på mitt kontonummer snart. men är rädd för att se saldot..

föressten har madde en kvarn i sin potta. när man bakisskiter hos henne maler man alltså bajset. nu skulle det kunna komma lite bajskonsitenstankar, men jag stannar där. kvarnen gick föressten sönder i helgen också.. inte bra att ha 30 pers i lägenheten som lånar toaletten :]

-
nu har vi också super mario från 8 bits på vårat wii!
fanny och mariana mutar in sig med kladdkaka för att få vara med i vår gameclub.. medlemsskap är verkligen ett privilegie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback