tröttmos

trött, det är det enda som stämmer nu. efter en hel med mycket aktivitet, fina människor och rännande så är det inte skönt när klockan ringer kl 7 måndagmorgon. skotta i mig gröten med gubbarna och så jooobba, jooobba, jooobba (för att dra ett hipphipp-skämt). och nu efter handling, matlagande, rännande på bibblan efter kurslitteratur som inte finns så är det lekar.. jomenvisst, jag gillar't annars! men inte nuuu.. bah. men vi ska försöka skaffa oss en kompis eller två i alla fall :] först powernap!

-
och som moset på grädden så kan jag inte träääna! då blir man pigg.. men jag har buggat sönder mitt knä!

Kommentarer
Postat av: Mamming

Saknar dig så in i ....he....Strunta i bugg o träning...det är inte nyttigt....bättre med god pastasås...Love.

2007-01-15 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback