stackaaars

såhär liten och meningslöst jävla osysselsatt har jag aldrig känt mig förut. madälääns jävla magsjuka tog mig också.. big time. har suttit i sängen med kuddar bakom ryggen inatt och bara gett mig fan på att ingenting skall komma ur min mun. munnen är ingången och skiten som vill ut får fan ta bakvägen. jag spyr INTE. men jösses vad klen man blir.. det känns som man dör långsamt. och jag blir mer stressad av att inte kunna göra någonting än att rusa runt och ha hur mycket måsten som helst man inte hinner med. förlorar mycket pengar på att inte kunna jobba, och mycket pluggtid då jag inte kan fästa ögonen på text. jag vill ligga på mammas soffa och dricka varma koppen! grattis till henne i alla fall.. och jag har i alla fall fixat förra månadens lönerapporter, och fått en liten portion mat stoppad i munnen. så nu ska jag gå och sätta mig i duschen och bara känna mig våldtagen.

Kommentarer
Postat av: Mary

Staaaackars rebli :(

2007-01-03 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback