not only in sadness

gosh, jag kan inte släppa min nikola-crush. mycket rootvälta, nikola och deportees i öronen nu faktiskt. och plugg. heeela dagen imorn skall jag sitta.. för idag blev det mest stojande med nya kursare och träning. sen är det tenta, och sen kommer wickid hit! wiho! det ser jag fram emot. kommentaren: "ooh, då kan vi ha det som de gamla tiderna - att jag stöter på någon av dina kompisar" säger en del. och lördag: karlstad! i like! spms spms spms blir!

japp, vettigare än såhär blev det inte. ska väl muta mig med en bit japp och bläddra lite i ett kompendium. tur att det inte är sommar för då hade jag aldrig klarat att hålla mig inne imorn! hoppas det regnar..

Kommentarer
Postat av: Arne

Haha... precis samma layout oxå ;) Perfekt Becca, I like ;) Allt e bra! Hoppas du lever livet du med! :D

Postat av: Tezz

mucho coolo! :D Se ya babe!

2007-01-11 @ 13:12:23
URL: http://teda.blogg.se
Postat av: tezz

hähä.. fel becca för mig.. Sorry1 men tufft ändå :)

2007-01-11 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback