loveninjas

dum som jag är så trodde jag att man efter en 11 timmars nära-döden-sömn skulle vara återställd. tji fick jag. efter mycket blåbärssoppa och äppelbitar pallrade jag mig ner till bibblan för att möta upp monica. sen dog jag långsamt. gosh, aktivitet var det inte dags för! som tröst köpte jag trosor (har varken trosor eller strumpor.. tvättkorgen äter dom!) i väntan på bussen tillbaka till mitt ljuva tybble. så det blir ingen sovmorgon för elin på jobbet imorn heller, och inga pengar till mig! kan bli värt med en riktig toffelhelg med fotbad, rövin och lite buttä i sovrummet.

för övrigt har jag hittat tillbaka till hagförs.se. snacka om att jag uppskattar deras ljudklipp enormt nu när man inte har någon grums i närheten! har blivit lovad grov värmländska nästa helg.. I miss!

sen är detta en officiell inbjudan till en tur på det östersjöiska havet.. helgen den 26-27 januari typ blir det riga. och jag vill ockupera en tallink-färja! hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback