jobb ätte jobb ätte jobb

snacka om att få världens sämsta start på en dag full av fläng. vakna klockan 5 av lilla farbrorns klocka, slumra till klockan sex, gå till tåget - och det helvetet är inställt! vänta på ersättningsbuss som inte kommer förrens man lika gärna kan ta det senare tåget.. anlända till jobbet med andan i halsen och kall som fan efter en turbulent cykeltur och få kommentaren "men oj, kan du inte komma såhär fler gånger - alldeles rosig om kinderna". inte kunna skratta för att ansiktet är förstelnat och sedan kuta runt som en illa kokt kyckling för att sedan springa vidare. efter en snabbis i skolan och sedan jobb efter jobbet så är jag nu äntligen hemma.. och bara för att komma på att jag måste duscha, tvätta och dö innan jag skall möta upp boysen klockan 07.30 imorn. BAH! men jag har i alla fall min tofuglass, och jag gillar speeden.. för snart är det pussas! och hotellfrukost.. gosh - jag lääängtar..  och dansa loss med mari i falun kan verkligen bli hetast nånsin!

Kommentarer
Postat av: sara p.

haha. såhär inne i värmen är det lät att vara skadeglad.. ila kokt kycklig låter extre kul.. hahahha. ha.,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback