hoppiti

hade nästan börjat tvivla, men visst satt dom gamla vinnartakterna i än!!


Grattis Rebecca Norberg!
Du är lycklig vinnare av ett pendlarkort i vår röstning på Pendla
Smart-kampanjen!
Vi behöver nu uppgifter om vilken relation du vill ha ditt pendlarkort
på?
Även adress och telefonnummer behöver vi.
Sedan återkommer vi med information om när överlämnandet kommer att
ske.
Med vänlig hälsning
Anneli Johnson


det enda jag undrar nu är vad dom menar med relation? måste man ha en sådan med sitt pendlarkort? hms. lär väl märkas iaf. tror jag och mitt pendlarkort kommer vara nöjda med varandra! och min plånbok också!

Kommentarer
Postat av: Mary

ooooooooooooooooooohh!

Postat av: malls

åh beccs the lucky number one! :)

2007-01-17 @ 09:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback