bonus på kortet

hotellfrukost är bland det absolut bästa som finns. vaknade redan klockan åtta efter någon timmes sömn och var redo.. brakade runt lite i rummet så mannen vaknade och sen var det raka vägen ut i salongen. meeelooon, nygräddade våfflor och gott, mjukt bröd - det är nog mitt himmelrike.. speciellt efter en het natt ute i faluns nattliv. det var rätt aggressiv raggning från vissa håll och skapligt mycket drinkar - samt jävligt het musik. vi blev fotade i vimmlet (nightlife.se).. eller nej, just ja! det var ju mattias och rebecca klasén.. våra förrymda tvillingar - inte vi!

sen har jag vänt mitt liv 180 grader känns det som.. jag skiter i statsvetenskapen denna termin, och läser nationalekonomi på distans istället. det är deriveringar.. och jävligt mycket plugg tror jag. så fattig termin kan bli.. men numera är det nog ekonom-Rebecca här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback