myror i brallan

känner mig som ett barn på julafton.. kan inte sitta still för fem öre! vill att håkan ska komma med bilen nununu så det blir dags att åka! har typ ätit, duschat, packat och väntat hur länge som helst nu! typ som morfar som packar tre veckor innan han ska någonstans, och sen på dagen D är han uppe innan klockan fem och packar om allting. kanske ska ta och packa mattias lilla bag också? så kommer vi iväg på stört sen..

malls! du och micke får flytta till oss!! på riktigt! vi har två lägenheter snart!

Kommentarer
Postat av: malls

oh vad händer/hände som är så spännande?
Jag har spännande nyhet iallafall.. micke och jag har fått en lägenhet i MASTHUGGET!! Precis brevid slottskogen.. så gissa vart du och jag ska dricka massa öl i sommar? ihk! :)

fast vi hade gärna bott i två lägenheter med er med! *jiho*

2007-02-18 @ 15:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback