love don't let me go

efter att ha ägnat förmiddagen åt att kompensationspluggat för taktikskolk så funderar jag nu skarpt på att gå och utnyttja en julklapp.. ansiktsbehandling och lite färg i brynen vore inge fel! skulle behöva fräscha upp den där kaluffsen också.. det ser så risigt och torrt ut! kanske en inpackning eller en toning gör susen? för jag äter faktiskt 500 g frukt och grönt nästan varje dag, så det kan inte vara det.. what's wrong malls??!?

läste ronnies blogg om alla hjärtans också.. han påpekade något med den slutgiltiga innebörden att alla hälsosamma par inte gör någon grej av alla hjärtans - och det tror jag på! gårdagen var som vilken kväll som helst, men minst lika mysig som andras speciellt anordnade dagar!

och imorn blir det att med lånad bil (mattias pappa är snäll för två!) att åka en kortis till skolan, sen till karlstad! wiho! och nu har jag till och med en slant så det kan nog till och med bli att hänga in jackan på nöjjes.. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback