dagens garv 2

fotboll och kreditering för mig.. men det blir bara bättre och bättre.. jag börjar förstå sammanhangen i ekonomin (BÖRJAR) och valencia kvitterade precis till 2-2. skulle nog gifta mig med villa om det var okej med tvegifte.

fast garvet var det.. bellamys målgest!! han och riise var ju ute och bråkade som bara den med varandra enligt brittiska medier i helgen - klubben mörkar självklart, för visst låter det inte så trevligt att bellamy skulle ha misshandlat riise med en golfklubba för att han inte ville sjunga karaeoke? (jag skulle nog ta det smällen för att slippa btw och så illa kan det inte ha varit för riises högerfot fungerar bättre än nånsin!). i alla fall så slår bellamy med en golfklubba efter riise när bollen trillar i mål! wihoo. nästan som när robbie sniffade koks på sidlinjen efter en balja för något år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback