snusklåda med pipparkukskakor

nej, kladdo. inte en sådan snusklåda som du har! haha. utan pepparkaks-lådor. mattias tog hem fina kakburkar från jobbet som jag packat ner våra nygjorda pepparkakor i. det blev en ful-låda och en fin-låda. gäller bara att hålla reda på vilken som är vilken så man bjuder rätt personer ur rätt låda..

ful-lådan: gummor med tuttar, gubbar med snoppar, sillisar, pac-man, en krokodil som antastar en gris, en gris som det står graaf på and it just keeps on going..

fin-lådan: stjärnor, granar med kristyr och kanske ett hjärta? det blev helt enkelt inte lika mycket i denna låda..



Kommentarer
Postat av: Madelene

hahaha. om ni tar med eran snusklåda och blandar i min snusklåda så blir det ju helt fantastiskt!
Iofs så tror jag att om den "blandade" lådan skulle råka komma fram under fest ( vilket har hänt..) Så skulle grabbarna vara mer intresserade utav mina saker.. De ska ju prompt in i deras munnar (vilket vi har bevis på.).. haha

Postat av: mamming

Amanda kom till mig igår o sa att Rebecca har skrivit PIPPARKUKAR på bloggen...Ögonen stog rakt ut ur huvudet på henne...Fy,,storasyster!

2007-12-19 @ 11:59:58
Postat av: reb

haha. men mamma! är dom inte vana än tror du?? vi som växt med att det blir pulla till middag!

2007-12-19 @ 13:57:51
URL: http://beccus.blogg.se
Postat av: mamming

ja,,mina uttryck är dom ju vana med men storasyster...du är ju helig på nåt sätt..jag bara är.

2007-12-19 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback