smile 'cause stars are blind

nu har jag en ursäkt för att jag (hur mycket jag än försöker stå emot) gillar paris hiltons sång "stars are blind". tidigare har jag slagit fast att hon säkerligen inte skrivit text, komponerat musik eller sjungit själv. låten är skitlik lily allens "smile". lite mer kredd med lily! haha.

iofs kom kanske "stars are blind" först? isf tjänade detta inget till i alla fall..

tvättstugan var lugn också! den som bokat kom inte! sjukt störande.. enda ursäkten för sådant är om brickan suttit hela månaden runt så att säga. och när jag bokade min tid igår så var heeela dagen obokad. så det så! pilutta!

nu ska jag träna igen. har ett par julbord att ta igen..
jävla skit att man har massa praliner kvar hemma bara. om man äter upp dom snabbt borde det bli mindre kalorier. haha.

Kommentarer
Postat av: mamming

snacka om att bli sur på grannar....stressade med tvätten som f-n o igår o så kom det ingen, vare sig till den ena el. den andra tvättstugan....blöt tvätt i hela lägenheten.

2007-12-29 @ 12:25:29
Postat av: malls

saaaknar dig sååååå mycket att ståtårna gör ont (stå tårna detsutom!!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback