policeman cuming with his pistol

japp. jag snuskade till rubriken lite.. det var randy på satin igår för fulla muggar. och de sjunger ju såklart coming. mannen undrade om jag inte skulle blogga om att vi har legat med varandra, men sådant snusk håller inte vi på med. mina ullaredtrosor gick tydligen hem i alla fall.

äsch. nu svävande jag ut! mari sitter på tåget påväg hit! woho. en till utsvävning.. randy ja. det var skitkul! inte alls trångt och jävligt som det kan vara, utan man hade lite svängrum. det resulterade i att jag flaxade precis som att jag var under 18 igen. studsade loss som förr om dagarna. tror dock att gammelman stefan som också hoppade till lite är skadad idag.. så än äre ruter i mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback