helt sjukt bra

det är ungefär nu det är dags att tröttna och börja tröka med varandra. längsta kärleksuppehållet som varit sen sambolivet startade på riktigt är en två dagars vistelse i stockholm för mig. och nu över jul har vi flängt ihop, levt i samma kappsäck och varit på samma (alltså dubbla) julfiranden. när mattias frågar om madde sover, jag svarar "ja" och han börjar svikta omkring naken ändå suckar jag demostrativt - för att sedan garva med madde när vi vaknar. inte för att vara grov, men hon har nog sett nästan lika många vinklar av honom som jag. haha.

det braiga är för övrigt att komma hem från träningen och det ligger en lapp på köksbordet där det står: misstänker att du är och tränar. åker till familjen och kaklar lite. saknar dig love. puss puss. sjukt men sant.. vi har inte träffats på heeeela dagen och saknar varandra. nöjd över det jag.

för övrigt är jag nöjd med att mari kommer snart! och madde såklart! fast vi ses så jäkla ofta iaf.. haha.
och peter! och prezmyuaw! typ.. haha. PS är enklare.

habbibi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback