ett moment i mitt liv

jag träffade familjens nya hund igår. eller nya och nya, deras första.. de har inte haft någon innan. och jag är ju ingen hundtjej direkt. det närmaste kärlek jag och hundar har kommit är nog fasters jakthundar som var ute och gick med mig under sommarloven nere i småland på 90-talet. nu har vinden vänt! deras tindra är verkligen guld värt. kläckte till lasse direkt; "näär får man vara hundvakt??".

mitt moment var dock att jag för första gången i hela mitt liv plockade upp en hundbajs. till och med hennes avföring var fin! eller vafan.. inte fin, men inte lika äcklig som de brukar. det var liksom som en liten plutt bara. piece of cake!

kommenterade precis min första blogg vars ägare jag inte känner. det är lite läskigt. dock är fotbollsfrun lite i en egen division. acnerövar kan vara jäkligt skojiga. och ha väldans fina kläder.. frågade henne vart hon köpt sin klänning. eller, jag skrev snarare om man hittade sådana klänningar på konsum men det är ju ungefär samma sak. hoppas bara hon har humor så att jag inte skaffat mig en bitter fiende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback