stan var full av gnagare

jag gillar verkligen inte AIK:are. de ser likadana ut allihopa. som en bunt klonade ölmagar med rakade skallar och en attityd som säger "jag äger världen och de som inte gillar mig är uppenbarligen dumma i huvudet". det skulle lika gärna kunna vara EN kille som gillar AIK, men nu är det trist nog flera.. och de kommer verkligen i gäng!

vi har varit nere på stan och njutit av världens fotbollssöndag på serveringar, men dessa jävla skräniga fiskmåsar gjorde mig verkligen aggro. de klagar, skränar, skitar ner, tror att de är på charter bara för att de kommit utanför solna och är allmänt buffliga. äckel allesammans vill jag påstå.

killarna skrattade lite åt mig för att jag var butter på dessa fän, men verkligen.. jag dömer dem innan jag känner dem! och jag är nöjd med det.

allra värst är det att det faktiskt är vuxna det handlar om.. vuxna män som beter sig som.. asch, som helt enkelt inte beter sig alls! tillslut började i alla fall ösk-aik och vi fick äntligen sitta och njuta tillsammans med civiliserat männskofolk.

jag observerade dock på en uteservering att vissa AIK:are faktiskt kan använda bestick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback