SNUUUSER

HAHAHAHAHAHA


sen vill jag bara meddela att jag är packad.. klädpackad alltså. inför utomlandet, på söndag. WIHO!
fy fan vad jag förtjänar det här! först blire dock skeda med kladdo och öppet hus på kärlekes jöbb.

vad får man inte glömma? förutom biljetter, pass, laddare och ..? ja? musik.. men pallar inte byta låtar på mp3an.. med viss risk för att döö. hur länge till orkar jag med det jag la in för flera månader sen? (typ..)

så nu beger vi oss till kulturen i norra kroatien.. amfiteatrar, ockupationslämningar, ö-utflykter och en dag i venedig blir. fy fan vad fint att åka gondol! jag har verkligen alltid drömt om venedig.. sen KAN det bli en drink på stranden, en nattklubb och en bakad potatis på det.

Kommentarer
Postat av: mamming

du är verkligen värd att komma iväg....passa på att njuta..älskar dig!

2007-08-31 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback