running with chips

fy satans vad jäkla helvetes fint det är med helg! kontoret har varit underbemannat i veckan och vi har slitit litegrann.. men ändock haft kul! det är fina killar jag jobbar med. det är mycket ordvitsar, skämt om musarmar och skoj om sprut på skärmen.

kärleken puttrade in med bubblan och hämtade mig på jobbet. sen har vi bara kramats! och ätit. nyss gick vi till ICA och köpte två (!!) chipspåsar. så jävla värt. så jävla samboigt. speciellt i myskläder.

i kön var vi med om ett äkta eget tjyvlyssnat-ögonblick. tre stycken "hej vi borde ha varit på buller nu men är lite för fega, men vi tycker att vi är coola ändå och spelar dator istället"-killar stog framför oss i kassan och snackade vitt och brett om politiska preferenser..

kille nr 1 säger stolt: "min morfar var kommunist.. och han blev till och med degraderad i armén för att han vägrade befälsutbildning"
kille nr 2 skränar på: "min farfar var pacifist. ascool!"
kille nr 3 vill inte vara sämre: "och min morfar då.. han var syndikalist!"
mattias himlar med ögonen och muttrar buttert: "men va faaan.. min morfar var alkoholist!"
och jag skrattade: "hahahHAHAHhahah HÖHÖHÖ ahhhöö"
typ så.

doppa fingret i dippen blir nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback