running the wheels

inte ens plasmatantens maskin var med mig! pep och tjöt som bara den.. och inte hade jag tillräckligt med pengar för att köpa en dubbeluppsättning av filippa K muggarna jag spanat in. när jag cyklade hem tänkte jag göra en "jag irriterar mig på detta"-lista (då skulle folk som trycker på knapparna på övergångsstället fast det inte finns en bil i sikte hamna i topp) men kände att det blev lite väl buttert.

sen hittade jag faktiskt en rejäl butterkaka på lucullus bageridel (den hette verkligen så på riktigt!) men kände inte att det var värt 34,90:- att bli surare... och när jag stog där märkte jag att jag faktiskt fnittrade åt butterkakan. då kom jag på att jag inte alls var grinig, alltså blev jag glad och skulle mms:a en bild på butterkakan till någon för att dela min nufunna glädje. tror ni inte att mobilfan var hemma?!

då blev jag irriterad igen eftersom jag lämnade den hemma med flit för att jag propsar på att inte vara anträffbar heeela tiden. sen när jag kom hem hade rikard ringt.. så ringde upp honom, och vips så var buttrigheten som borta! kungen av burgare som beställer "chiniiniiniis" på Burger King förtjänar verkligen leenden!

nu är det jag och john lennon! och en söööt honungsmelon.

power to the people!

Kommentarer
Postat av: mamming

älskade skitunge. visste du inte att det fanns butterkakor? dom är faktiskt riktigt goda med farmors snuva i...det gula du vet. tur att pojken finns,,,,han som gör dig glad.

2007-08-02 @ 10:38:13
Postat av: Mads

fick filippa k muggar av håkan... insamlade poäng på blodgivningen ;D

2007-08-02 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback