prisa skatteåterbäringen!

nu är jag pissenöjd med att jag inte fick deklarera via nätet eller något annat modernt så som sms. då hade jag inte fått in tusenlappar på mitt konto idag! wiho. göteborgsresan (och resten av månaden) är räddad!

och så singel som jag kände mig när jag tio över åtta knallade in bland "hej vi är femton, hänger i gäng och smygsuper i stadsparken ur pappmuggar"-ungdomarna på McD och beställde en QP att ta med har jag inte gjort ever. det var inte sådär världsvant singel heller. inte en sådan som är nöjd, äter en grapefrukt och fnyser åt vänninor som kryper hem till sin sambo, tar på sig sletna shorts utan bh och klagar på att de aldrig få ligga. det var mer en sådan som går på McD ensam en onsdagkväll och köper en flottig burgare.

gott som fan var det i alla fall!
och råvärt när man jobbat i över tolv timmar.

Kommentarer
Postat av: malls

åh.... drack vin igår..... så nu kanske jag borde gå in på mcd på det där singel viset! I morgon kommer ni och jag hoppar dansar! :D :D

2007-08-09 @ 07:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback