jingle beeeells

det är nästan så jag vill att det ska vara höst. de pratar om sensommarsol på vädret och det är nästan september. var lite väl överhurtig på jobbet när jag motiverade min ovilja till att köpa ny cykel med att det snart kommer snö.. haha. sloooow down liksom.

men jag vill ha tjocka leggings, mysigt stickat och en sköön mössa. det känns verkligen så.
det beror nog bara på att då är det snart sommar igen..

fast om två veckor är vi förhoppningsvis utomlands! :]

föressten, kladdo!
vi ringer ju alltid om varandra..
men nästa helg vill jag komma till dig!
mattias jobbar, och kan passa på att leka med dig då..
så åk inte till falun din grek!

Kommentarer
Postat av: Kladdo herself

jaa komkomkom. Och jag gör ett nytt försök at ringa dig imorgon! mina tappra försök att ringa dig brukar sluta i att jag pratar med mattias.. sov gott!

2007-08-21 @ 21:26:33
Postat av: beccus herself

haha. mattias vill väl ingen prata med?!
men nästa helg blir babe!
ring efter 16 och innan träning..

2007-08-22 @ 08:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback