far out east



vi var ju på way out west i helgen. träffade mycket coolt kreddigt folk (bild nr 1), vi smuttade lite på ett glas vin en av kvällarna (bild nr 2) och en natt när vi var lite hungriga åt vi ett varsitt popcorn lite glamoröst (bild nr 3). vi levde också det farliga festivallivet fullt ut och använde inte en rakhyvel på hela helgen (malles bush var vild!) och vi hängde lite i gräset en sväng. i gräset träffade vi även kändisar (bild nr 6) och den som känner igen honom får lätt en tia! jag försökte få mig lite nuts, men påsen var inbrottssäker (såsen i påsen är poängen i sängen..) och vi hakade på det heta modet med blåa ponchos. alla heta människor i götlaborg har sådana!

sedan träffade vi en fruktansvärt skön och otäck kvinna som var väldigt.. tragisk, patetisk och oerhört jävla skitrolig. hon kutade runt och förnärmade folk (kallade mig kossa den bitchen!). hon visade bh:ån och tappade löständerna. försökte sno malles leggings och dansade till bongotrummor.

det var en grejt helg och det var totalvärt att vara trött på jobbet igår! det bästa bandet var för övrigt manu chao (MYCKET annat också).

nu har jag kladdat in matte (haha) i massageolja och klämt lite. gett paket och ätit födelsedagsmiddag. då fååår man blögga. vi jobbar även på samma jobb just nu.. jag på kontoret och han kör. det är skoj! jag kan bestämma över honom :] fast han har mer i grundlön än jag.. jävla stil.

Kommentarer
Postat av: noordis

haha vart va han med?
paradise hotell?

Postat av: beccus herself

haha. tian är din!
vad pinsamt för honom att du kände igenom honom..
fast han har ju inte direkt skapat löpsedlar.

2007-08-20 @ 08:51:30
URL: http://beccus.blogg.se
Postat av: noordis

haha jag är bäst asså :D
vad va det han hette nu igen?

2007-08-23 @ 12:20:56
URL: http://noordis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback