axplock



det är för varmt för att packa.. har kutat runt i stadsparken och svettas ymnigt. duschar jag nu kommer jag knappt bli blöt på grund av att jag har ett ogenomträngligt ytskickt. sitter framför datorn och varvar ner med att kika på lite sommarbilder.. som inte är så många tråkigt nog. jag SKA bli bättre på att ha med kameran!

i alla fall så har vi slagit (in) jonsson, första grillen blev back on orrholmen med familj + vänner, har passat på att pussats lite med majah, spelat wii (en massa.. dåligt väder!), klätt mig i klänning (!!), tagit en arg skolfröken-bild på mamming, grimaserat med mansan, hängt med hunkarna, gett martin riktiga ûberpresenter, klippt rikard i veckan (han är ledsen INNAN jag har klippt för att hans hår inte är någe bra) och sen har vi grillat massa mer. rikard tar det säkra före det osäkra och servetterar både över- och underdelar.

tre veckor jobb kvar.. sen SEMESTER!
eller skola iofs.. men nu känns det som same same.

Kommentarer
Postat av: Mary

shit.. Amanda!!
Galet roliga bilder dock :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback