way out west!

bokade precis biletter! WIHO!
kan bli jäävlig hett..
nästan galet bra.
GBG here I come!
(hade varit fint att hajka på jetis ner idag.. spontanskita i allt och njuta av kalla öl! fast jag har lite för mycket kvar att styra och lite för få slantar för att inte kunna bry mig)

jag vill ha sommar NU! och massa slantar så jag får sommarlov..

så vill jag att min tand ska växa klart. det gör ont så ända in i baljan!
vaknade häromnatten och ville verkligen gråta.. det är ganska stort, för då gör det ontont. går och tänker på att jag vill ha sådana där tygploppsar som tandisläkarn stoppade i käften på mig när dom drog ut min tand med ankar-rot. då skulle jag inte kunna komma åt det onda.. har dock inga sådana tillgängliga så i brist på annat så kör jag in hela mitt andra täcke i käften. då smärtar det mindre.. och lite dreggel har ingen dött av i alla fall.. (men den här smärtan måste ha tagit livet av någon hjärtsvag stackare).

så saknar jag mamms och syrrorna! speciellt när jag går och tänker på att det här verkligen har blivit hemma.. jag pluggar inte bara i örebro längre, jag bor verkligen här. tur att det inte är världslångt bort i alla fall!



och just ja! mitt lag vann på bodaborg :D jävligt hett det! klarade till och med en svart bana.. I LIKE!

Kommentarer
Postat av: Mary

biljetter till vaaad?

Postat av: mamming

det kanske är värt att ha lite ont med tanke på att det är en VISDOMSTAND....varför heter det så förresten...ja,,,jag har ju inte fått några än...det kanske säger en del... tycker naturligtvis synd om dig o skulle vilja vara hos dig när du har ont..inte bara då förstås. längtar såååå mycket efter dig....kom på att jag inte tappat alla mjölktänder heller...det säger allt.

2007-04-04 @ 09:39:10
Postat av: reb

mariii, det är ju way out west.. länka om det tidigare.. googla :D

2007-04-04 @ 15:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback