shape up a little bit!


image65


japp, lär verkligen plugga under påsk - för risken finns att jag kommer jobba jävligt mycke under maj + flytt och skit. tror dock att det kan vara värt att städa två lägenheter, flytta in och måla en tredje, tenta av 45 hp och jobba mer än heltid i en månad för att få glida lite under sommaren. hör ni inte av mig så vet ni vad jag gör liksom. 1 juni smäller det i alla fall!


image66

jag fick tillbaka på skatten också! borde typ skriva det där på min blankett.. för inkomsten ligger farligt nära en viss hotfull gräns som folk kallar fribeloppet. tror dock det ska gå bra, om det inte är jävligt ojämnt fördelat på grund av sommarinkomst.. ska vara tyst om det här nu för det gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback