ramtida dam

det blir så tomt på 19 kvm när 90 kg kärlek åker hem.. men det får man ta när man vet att det snart är kramas på heltid. på måndag får vi nycklarna till lägenheten! har styrt el, bredband och adressändring nu till lunch - och så vidare på jobb. jag vill hinna göra ingenting! det är det bästa jag vet tror jag.. att bara dola.

dock skickade rickytan bilder från senaste karlstadvisiten, och nu slår det mig att jag verkligen HAR små öron. folk säger det, men "asch, SÅ små kan dom inte vara" har jag tänkt. men dom ÄR ju det. bildbevis. trots litenheten passerar det dock en hel del skit..

kan det inte vara så att jag har väldans stort huvud bara?
kanske.
rikards alien-öron fascinerar mig still i alla fall!


image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback