my kind of guy

kaiser cheifs, sahara töserna, mainliners samt roky går på helsnurr i winamp. tokbra!

sitter och väntar på en låt som enligt rikard skall få mig att tänka på honom och solnedgångar :]
låter mer romantiskt än vad det är i och för sig, men kärlek är det fan! good old times.

hetsdagar också. men 1:a juni är det slut! men innan det är det ingen vila, ingen ro.
det var det inte på dagens step-up styrka heller. gosh. jag är verkligen klen. skoj i alla fall att koordinationen faktiskt blir bättre.. förut var jag som en hockeykille på ett aerobicpass.

sedan att hockeykillar är lite heta, speciellt den som snärjt mig, väger upp allting! vad gör man inte för en hockeyröv?

turboplugg right now!

Kommentarer
Postat av: mamming

hockeyrumpor.....mmmmmums!

2007-04-21 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback