men dåå sååå..

skitbra! verkligen. jag har tappat bort min kurslitteratur! BRA REBECCA. jävligt bra. inte på tal att köpa nytt, då flummar jag hellre sönder tentan. men jag VET att det låg på skrivbordet i tisdags, och sen var det bara borta. vi har letat igenom ALLA kartonger, garderober och annat tjaffs. kollat bilen, letat i ludvika och kollat med mamms om man råkat glömma det där - men icke.

fast jag njuter hellre av att man får glassa i solen numera..
och efter att ha ätit chips till frukost, våfflor + glass till lunch, fikat och hävt i mig vita makaroner med texas grillkrydda hos f.d. skojjarn' så känner jag ett djävulskt sug efter tomater med salt på. kan bli!

och man blir en f.d. skojjare när en brud på krogen häver ur sig: "du måste vara den trökigaste människan ever.." och knallar därifrån. det tyckte jag var skojjigt :]
kapad vid fotknölarna it is!

föressten, har inte typ allers någon spåtant man kan skicka in och fråga om borttappade saker?
kanske värt att pröva..

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag känner att du har glömt böckerna i en väska du inte vert avd du har. kanske ligger den i en byrå.
Annars ser jag att de ligger hos en vän till dig. Där du pluggade senast! Hoppas du hittar dom :]
/Scary Mary


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback