farewell my hell

japp, allt är vackert på ytan - skrapar man lite kommer det fram smuts. och desto mer jag får det bevisat, desto mindre vill jag fixa till egna, nya barn. varför inte bara ta ett barn som finns i ett helvete någonstans? och våra egna helveten är ingeting när man sätter det i förhållande till andras.

just nu är mitt helvete pengar (dubbelhyra is no shit), tid och en jävla massa styra - samtidigt som det är långhelg med ölölöl. fre, lör, sön, mån och bara öl. det gillar jag iofs, men det tar tiiid. har iaf varit lite duktig nu och fixat korre-städningen + lite flyttpack.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan, måste bara fråga hur det kommer sig att du kallar dig Beccus? Min bästa kompis kallade sig de när vi var yngre och det är ju ett ganska så ovanligt smeknamn hehe. ha en bra dag =)

Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

det är dåligt på ekonomifronten hos mig också

2007-04-28 @ 12:06:14
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback