buhuuu

det är synd om mig också föressten! jag har jääätte ont i, på, under, bredvid och överallt i kring en visdomstand som kommer fram. det dunkar, bankar och slår i hela min högra halva av huvudet. kan man ens ha en hel halva? en halv halv är ju en kvart, så en hel halv borde egentligen inte vara mer än en halv. låter i alla fall som jag har mer ont när det är i heeela halvan så vi säger så..

ont som fan gör det! jobbigt att äta med huvudet på sne också så man bara tuggar med vänstra tandraderna.. och jag som äter JÄMT! eller nästan i alla fall. blir lätt så när man äter låångsamt.. (var skönt att äta med jon "satt alltid kvar sist och åt" sköld härom helgen :] man känner sig mindre mongo då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback