56

lite depp, fast mest fina tankar - och en tår eller två. men det fåår man.
19 april och grattis pappsington!
har gått runt hela dagen och trallat lite, låtsas som ingenting - fast det är inte värt.

sitter med min musse-väska med minnen nu och bara kikar.
det är lite läskigt att faktiskt se en post-it lapp som med hans spretiga bokstäver påminner om något han inte får glömma: "prover - 3 nov". han kom aldrig riktigt ända dit.. men han kom fan så mycket längre än många andra!

bah. jag skulle behöva kramas nu!

om jag vågade skulle jag sätta på armageddon och bara lyssna på aerosmith hela natten, men det är nog att leka lite med elden. men ack, precis så - just precis så! och varför kan jag inte riktigt förstå.

imorgon är en annan daaag..


-
(platespotta på jobbet i måndags också.. 008 taget - och fotat. men jag har packat ner sladden)

Kommentarer
Postat av: mamming

Älskade gumman.Den 19 april kommer alltid att vara en speciell dag i ditt och mitt liv. Lite tårar och mycket fina minnen.Det har pappsington gett oss.Vi ska minnas honom med både glädje och sorg.
Mest glädje.Bättre pappa har ingen haft! Älskar dig!

2007-04-21 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback