where did the good go?

nu är det bänksittarsinne hos mig. varken in eller ut känns rätt, och jag hade sett prison break avsnittet igår som jag längtat efter. egentligen är jag nog mest hemsjuk. saknar mamming massa. jag skulle vilja sluta plugga nu (studielånen känns hur ovärda som helst, ett slopat fribelopp skulle nästan få mig att rösta på alliansen) och ha ett flextids-jobb där jag trivs som bara den. heltid på atlas skulle inte göra mig någonting alls - men vill jag bo i örebro? det finns hur bra utsikter som helst här, men skulle föredra karlstad alla dagar i veckan. eller landsbygden nere på västkusten med rikard. en dos av han skulle inte skada nu.. inte en tias-dos heller. bah -  fuck it! jag vill att höstsinnet ska fly, våren smita tillbaka och tankarna studsa. för nu vet jag ingenting.. jobba? plugga? bo? jag vill bara kramas!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

BÄNKEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback