rebell mot mig själv

hua. jag känner mig inte kry, men har varit en riktigt produktiv dag. skola, lite ö&b med fanny, släpa hem flyttkartonger, leta cykel på blocket.se, leta olåst cykel vid OP, hitta olåst cykel i källaren (med punka, men törs man låna den på obestämd framtid?), städa ur förrådet, fuskstäda lägenheten, laga mat för hela veckan och söka jobb som jag är riktigt underkvalificerad för (men känns bra ändå).

har hittat massa, massa gamla minnen också.. slängde en del - men papps akutkvitto från alla helgons dag -03 gick inte att ens röra. blev lite rädd när jag såg det, för visste inte att det fanns (ordning och reda på den karln jämt..  det låg i plånboken).. men ändå, står på kvittot att de ska skicka en faktura på 250:- på besöket.. dom var nog snälla och struntade i det.

skulle ha köpt en termometer, så man vet om man har feber eller inte. skulle ha köpt en snöbräda också (fcuk knän! jag vill åka.. nån som har en på typ 150 cm till övers??). och ja, en cykel. nya skor (ger bort allt när jag är hemma jämt..). en vinterjacka. ett skrivbord. blommar. nya gardiner.. ikea! men, har inte fått lönen jag skulle haft.. KUL.


Kommentarer
Postat av: malls

fick flyttkort igår :) oh. kärlek! Jag saknar dig så jag går under!

*come come come*

2006-09-26 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback