I'm coming home

hem, hem, hem - ljuva karlstad! stog med blonda Sara på station förut o tog adjö efter jobb. gudars! dagen har varit full av sol, leenden, oväntade samtal, massa fina tankar från gamla spm:s och ett rus av att bara snart vara tillbaka i karlstad. I miss. men inte lika mycke som jag missar miss malls (you can take the world). hualigen - du ska vara här! eller jag där. vad du än gör den helgen du fyller år så ska jag vara med! bara så du vet :] gärna på en kall bänk i krakow! eller riga. eller prag. eller bara typ världens äckligaste fyllekryssning till helsingfors (vart kryssar man från gbg?! köpenhamn?).. hitta på ett inte allt för dyrt äventyr och jag är din kompanjon! så slipper kanske micke sakna tias.

och sinnet känns lättare nu, för jag har nog bestämt framtiden.. ett år med studielån till (C-uppsats till våren), och sen - ja, sen ni.. då blire åka av. och nu med.. mads mads mads - bänken! jons lya, M&BJ's lya, släktkalas och reunions.. så rätt! (marii - koom heeem! jag vill vinka åt who let the dogs out och promenera hem efter älven!.. eller skynda in till stan o dricka öl! LLA it is!)

Kommentarer
Postat av: malls

rökte en ciggarett ensam på en bänk i morse.. så låtsas jag i dimman att du var där.. jag pratade lite med mig själv. men det får man! Vi får fixa ledigt till min brithday! *love*

2006-09-15 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback