dragostea din tei

maajah hii, maajah hooo, maajah haa haaa - ja, mariah stog för dagens blåsning. "ja, hejsan. det var Mariah Johansson från Försäkringskassan här". fan, tänkte jag.. ska jag betala tillbaka något bidrag jag aldrig fått? livrädd. sen asgarv. så lurad kan man bli av att en oseriös (förlåt) vän plötsligt har ett samhällsansvar i och med ett jobb på FK. fin du!

nu har dagen varit präglad av styra & bergvik, så det är dags för roligheter really really. snart är spenatomeletterna till smågrisarna klara och då är jag fri. latte med vanlijsmak + jooon blir! slibbig snabb mat + maads blir! öl öl öl (eller kanske bara en) + babes blir! burr - me like this. och me miss mannen! men den som sparar på någonting gott :]

Kommentarer
Postat av: Madeleine

dina bästa veg recept - dela med dig!
äter jag köttbullar en dag till förtvinar jag.
idétorka deluxe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback