strö lite socker på mig

okej, idag gick startskottet för: plugg plugg plugg. hemtenta i statsvetenskapen och sen är det tenta i handelsrätten nästa fredag. och hemtentans frågor är skapligt övergripande - MYYYCKET att läsa. burr. så nu blir det inget liv i ett par dagar (lite jobb, lite träna och en kompis kanske... ibland rebecca, ibland). min disciplin står nu inför sitt största test hittils. bloggar jag för mycket ska jag slå mig själv. snacka om ovärt.

värt att bli skitfull på mintuu i helgen dock. skitvärt att äta pizza till frukost och duscha av tröttheten. kalaset var fint, mitt ute i skogen och jag var inte yngst (en bäbis med). paketen var fina (barbaras är standard) och maten god. back in örebro så är det, ja.. som sagt: bara plugg. fast nu ska jag iväg o jobba. så det så! (börjar bra..)..

vill bo i götlaborg! men örebro känns bättre & bättre.. varför kan bara inte alla man bryr sig om bo på samma ställe? jag ska bli diktator.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hur är korridoren?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback