stars are blind

bortsett från en vända på stan (spritbolaget mest) och viss matlagning har jag inte gjort mycket nytta idag. sitter med ett jägermeister-pannband som alla hade på hultsfred för något år sedan (skapligt avensjuka vi var då) och njuter av sooo-len. den värmer, men det var bara en plusgrad imorse kring sex. lyssnar på paris hiltions "stars are blind" och hatar att jag älskar den. tror jag kommer undan ändå eftersom hon säkerligen inte sjunger själv, har skrivit låten eller komponerat någon musik - så att acceptera att man faller för mainstream baktakt är ändå inget 7milakliv (som jag däremot INTE gillar) för mig.

nu har jag i princip hela idéen klar till nya tatueringen också. har hittat en råfin illustration som ska kombineras med allra käraste syster tema. så amanda och nathalie kommer hamna på vänstra skuldran/armen och salikons rosor likaså. får kila ner till kusin och be han teckna upp alltet och sen är det bara till att köra på!

mer mys i solen nu, sen när hockeyn börjar SKA jag sitta och plugga heela perioderna. då sitter jag still i alla fall :)

me what a gnus night out!! or in. just a little bit gnus would be greeejt!

Kommentarer
Postat av: Mary

1 week darl! ta med utkastet på tatueringen då också! :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback