one love?

jag har många nya kärlekar. just nu är den första tias vattenkokare som jag nallat hit. den är så liten och smidig att jag har den i badrumsskåpet. perfekt för mig när jag fryser!

och en annan kärlek är min snabb-cappuccino från buzzador - i like. men det vore ännu bättre med alla smakerna som dom har på fik, så jag har köpt en hushållsarom från ekströms (pepparmint) att ha i. kan bli mycket kärlek i koppen där.

den tredje (ingen inbördes ordning) är definitivt nicola sarcevic. har kärat ner mig i hans low-lostlove-rock-singwriter-röst.

en annan kärlek är min tablettask från tria (fackförbund som hänger uppe på oru jämt). en grön, som det står "tre säkra fack på". poängen är den att det är tre kondomer i den. jag gillar humorn!

ikea är min nästa kärlek. och verkligen, verkligen all förvaring jag fått i ordning nu.. jag har lådor som är tomma för att jag inte vet vad jag ska lägga i dom. det är stort. och mina akvarieblommor som jag har i vas som bokstöd. det är innovativt!

viss kärlek har jag till min nya (!!) mobil också. w810 walkman.. mums! bra som bara den. har hur härlig ringsignal som helst så svarar jag inte så sjunger jag bara istället. med den har jag förevigat förra veckans projekt också. fixade till vardagsrummet träligt snyggt. boondock saints är temat för er som inte ser!

      

mkad

sf

en gubbe är min, och en hans.. med min konstnärliga gen borde det inte vara svårt att gissa vilken jag målat! haha.

jag gillar att jag äntligen hittat inställnigarna så jag kunde aktivera touchpaden till klick-läge. inge mer mus för mig!! (???... nä, tack iofs)


Kommentarer
Postat av: nikola!

heter han faktiskt!

2006-10-17 @ 22:44:57
Postat av: malls

läckert!! och gissar att du målat gubben till höger?? :)

2006-10-19 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback