leva's polka

fan, att jag inte kan låta bli proffice hemsida. har hittat jobb (i alla fall två) som jag VILL ha, som jag vet att jag kan få. vore jäkligt skönt med en lön, en rutin - asch, skit i den - jag är trött på att inte ha pengar! jag vill kunna jobba och plugga samtidigt! jag vill ha två mig. en som lever det fina studentlivet, och en som tjänar pengar så den första har råd att leva det fina studentlivet i mer än två veckor efter låning. jobben finns kvar, det löser sig - som mamming skulle sagt. och det gör det säkerligen. wtf, när jag trivs som attans med tillvaron och har det bra finns det ingen anledning till förändring. men, sen (efter skolan, mellan skolan - whatever) vill jag bo i utomlandet! plocka apelsiner!

dagens skratt var fredriks flipflops: "vadå... ser det ut som jag fryser?" i like!
dagens jobbiga (men sköna) var core-passet. jag har magmuskler jag inte trodde fanns.
dagens onödiga var att gå in på najzprajz: det blev iguana party, jamie meyer och electric six som fick berika min skivsamling.
dagens nytta är att jag faktiskt har läst lite i aktiebolagsrätten.. det är tenta SNART, och innan det ska jag göra en hemtenta också. det löser sig!
dagens depp: missar helt off + promoe + timbuk på arena.. OCH uscb allstars i linköping. varför fyller folk år för?!?! damn. (fast det är väl tur att malls gör det iaf - för det är tur att hon finns! fast kunde inte mamms ha tryckt på lite så du ploppade ut dagen innan?)

Kommentarer
Postat av: malls

du behöver inte fira med mig just PÅ min födelsedag! Det viktigaste är bara att vi ses ju! :) Och och dansa till uscb om du vill !
min glädje är din glädje!

2006-10-19 @ 10:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback